Tilausohjeet

1. Valitse tuotteet

Valitse sinulle sopivat tuotteet verkkokaupasta

2. Laita tuotteet ostoskoriin

Lisää tuote ostoskoriin “lisää ostoskoriin” -painikkeesta. Näin tuote siirtyy ostoskoriin ja voit jatkaa shoppailua

3. Tarkista ostoskorin sisältö

Kun kaikki haluamasi tuotteet on ostoskorissa, tarkista että ostoskorin sisältö oikein

4. Onko sinulla alennus-/kuponkikoodi?

Jos sinulla on alennus- tai kuponkikoodi, voit käyttää sen ostoskorin yhteydessä. Kirjoita koodi siinä muodossa missä olet sen saanut “kupongin koodi” -laatikkoon ja klikkaa “Käytä kuponki”, jolloin kupongin tuoma alennus päivittyy ostoskorissa.

5. Valitse maksu- ja toimitustapa

Maksutapoina meillä käy kaikki yleisimmät kortit ja verkkomaksutavat. Tilaus toimitetaan Postin noutopisteisiin tai voit noutaa tilauksen liikkeestä veloituksetta. Lahjakortit toimitetaan joko kirjeenä, sähköpostilla tai voit noutaa liikkeestä veloituksessa. Toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan; toimitus postin noutopisteeseen 6,90€ ja lahjakortin toimitus kirjeenä 2,90€

6. Tilausvahvistus

Kun olet viimeistellyt ja maksanut tilauksen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos tilausvahvistus ei saavu 24 tunnin kuluessa, olethan yhteydessä meihin, niin tarkistamme tilanteen.

7. Tilauksen nouto

– Jos valitsit toimitustavaksi “Postin pakettiautomaatti” saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun tilaus on saapunut valitsemaasi noutopisteeseen. Postin pakettiautomaatin ollessa täynnä, ohjaa Posti automaattisesti paketin lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Emme valitettavasti pysty vaikuttamaan tähän menettelyyn.

– Jos tilasit Lahjakortin saat tilauksen postilaatikkoosi tai sähköpostiisi

– Jos valitsit toimitustavaksi “Nouto”,  saat tekstiviestin kun tuotteet on valmiit noudettavaksi liikkeestämme.

8. Tuotteiden tarkistus

Kun olet vastaanottanut tilauksen, käy paketin sisältö läpi ja tarkista että kaikki tilaamasi tuotteet on toimitettu. Jos jokin tuote on viallinen, puuttuu tai olet saanut väärän tuotteen, ota yhteys arja.dikert@icloud.fi, niin toimitamme sinulle oikeat tuotteet pikimmiten.

9. Tilauksen peruutus ja palautus

Palautus on avaamattomille ja myyntikuntoisille tuotteille ilmainen, olethan yhteydessä meihin ennen palautusta: arja.dikert@icloud.fi

Muistathan että palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. 

Jos tuote tai tilaus on viallinen, puutteellinen, tai muulla tavoin luvatusta poikkeava, ota yhteys asiakaspalveluumme. Lähetä meille sähköpostitse kuva viallisesta tuotteesta, niin hoidamme asian pikimmiten.

HUOM! Noutamattomasta tilauksesta veloitamme 15€.

Lisätietoja toimitukseen ja palautukseen Toimitusehdot -sivulla.

 

Vastaamme myös mielellämme kysymyksiisi: arja.dikert@icloud.com, puhelin: 040 7321694

Ihania shoppailuhetkiä! Ystävällisin Terveisin, Arja, Hyvinvointipalvelut Diar

 

Ota yhteyttä

Shopping Cart